Більшість міських автобусів, які мають курсувати до 23.00-24.00, з'їжджають із маршруту до 22-ї години. Про це свідчать результати перевірки графіку роботи громадського транспорту у вечірній час. Недотримання графіку роботи громадського транспорту напряму пов’язано з наповненням міського бюджету податками. Саме це підтверджує, що заробіток водія залежить не від якісно виконаної роботи, а від кількості перевезених пасажирів у співвідношенні з виконаними рейсами на маршруті. Водії на деяких маршрутах, про які я пишу…
Розподіл державних грошей як компенсації за перевезення пільговиків – окрема тема, на яку цікаво і варто звертати увагу. Чернігівці вже звикли до постійних сварок водіїв з пільговиками, які згідно з чинним законодавством мають право не платити за проїзд. Зазначу, що до 2016 року Чернігів отримував субвенції з державного бюджету за перевезення окремих категорій громадян, які згідно з чинним законодавством мають право на безкоштовний проїзд. Так, за інформацією Управління транспорту та…
У Чернігові уже четвертий місяць, як міський голова декларує нову реформу громадського транспорту, яка проявляється в наступних напрямках: -          зміна транспортної мережі міста; -          намір купити 10 нових тролейбусів; -          запуск перевірок за технічно-санітарним станом автобусів. Зупинимось на останньому пункту. Перевірка щодо санітарного стану салонів міського автобусу розпочалася з 22 березня. Поки перевірили лише 5 маршрутів: №1, 2, 2а, 3 та 5. До складу групи перевірки входять представники Управління транспорту…
16 лютого конкурсна комісія Чернігівської міської ради визначилася із переможцем – перевізником на маршрут №27. За рішенням комісії, маршрут розділили між собою двоє перевізників: ПрАТ «Таксосервіс» та ДП «Пассервіс». Кожен із перевізників має виставити на маршрут №27 по 4 автобуси та по одному запасному. Всього на маршруті працюватиме 8 автобусів пасажиромісткістю понад 35 місць. ПрАТ «Таксосервіс» виставить на маршрут п’ять нових автобусів 2015 року, а «Пассервіс» − п’ять автобусів 2010…
Черговий конкурс з визначення перевізника на маршрут №27 відбудеться вже 9 лютого 2016 року. Боротьба за даний маршрут триває більше, ніж півроку. Основними фігурантами запеклої боротьби є два перевізника: ДП «Пассервіс» і ПрАТ «Таксосервіс». За умовами конкурсу кожен претендент має заявити на маршрут документи 9 автобусів (з них 1 резервний) пасажиромісткістю понад 35 місць класу І, ІІ. Режим руху – звичайний. Час роботи: 6:00 – 22:00 з інтервалом 8-15 хвилин.…
Вже пройшло більше півроку з того моменту, коли закінчився строк дії договору міськвиконкому з перевізником на обслуговування маршруту №27 (ФОП Каплюк),  а він й досі обслуговує даний маршрут, але вже без договору. З липня 2015 року триває запекла боротьба за досить прибутковий маршрут міста, а результату й досі немає. Проведемо короткий екскурс в історію розподілу маршруту. Спроба №1 – невідповідальне ставлення до конкурсу Перше засідання конкурсної комісії щодо визначення перевізника…
Запущено інтернет-сайт bus.cn.ua, присвячений контролю за роботою громадського транспорту в Чернігові. Цей ресурс пропонує залишати фото і коментарі пасажирів, які залишилися незадоволені поїздкою міським маршрутним транспортом.
Чернігів потребує негайних змін в транспортній системі міста. В цьому впевнені члени ПП «ДемАльянс» та громадськість міста. Більше того, представниками партії були розроблені і сформовані пропозиції щодо поліпшення ситуації, тарифу на проїзд, надання якісних послуг у міському пасажирському транспорті та з інших питань, які були направлені очільнику міста.
Чернігівська міська організація партії «ДемАльянс» подала позов до суду на виконавчий комітет Чернігівської міськради, вимагаючи скасувати рішення про підвищення вартості проїзду в громадському транспорті міста.