Електронний квиток – це всього лише інструмент в так званому трикутнику «перевізник-пасажир-міська влада». І кожне місто в праві обирати свою модель впровадження е-квитка. Чернігів тільки на порозі шляху впровадження е-квитка – нещодавно був оголошений конкурс на е-квиток. І для того, аби цей процес у Чернігові пройшов максимально ефективно і успішно для всіх зацікавлених сторін, був організований публічний захід із залученням провідних експертів в сфері е-квитка. Організаторами заходу виступила громадська діячка,…
  16 серпня в прес-центрі «Чиста політика» відбулася прес-конференція з приводу позиції активістів та депутатів міської ради щодо безпідставного підняття вартості проїзду в громадському транспорті до 4,50 грн. з 7 серпня у м. Чернігові. Під час прес-конференції були озвучені такі важливі питання, як виконання Меморандуму з перевізниками, якість надання послуг пасажирських перевезень та стан громадського транспорту в цілому. А також подальші дії на рівні Чернігівської міської ради. Підвищення тарифу підняло…
  Я, мабуть, вже писала про все, що тільки можна в сфері громадського транспорту: про розвалені маршрутки, про хамовитих водіїв, про недієвий договір та байдужих перевізників. А от про такий орган, як Координаційна рада з питань організації транспортного забезпечення населення («Транспортна рада» в народі), ще не писала. Хоча й орган важливий.   Як працює Транспортна рада? Згідно інформації на сайті міської ради Транспортна рада була створена ще 20 березня 2006…
  Який тариф на проїзд в громадському транспорті має бути, щоб влаштовував громадськість, владу та перевізників - обговорювали 21 березня в програмі "Медіакратія" на телеканалі "Новий Чернігів". Перевізники, як і завжди, скаржаться на підвищення цін на паливо, запчастини та мінімальну заробітну плату, і хочуть підвищення вартості проїзду. Але не можуть сказати точно, чи закладено в тариф 5 грн (про який йшла мова в студії серед перевізників) оновлення автомобільного транспорту, встановлення…
Перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, понесуть фінансове покарання. Саме з таким нововведенням був прийнятий договір на перевезення з кожним перевізником в січні 2017 року. Окрім того, що наразі перевізник має шанс понести фінансове покарання за порушення умов договору, так ще й зобов’язується обладнати свої транспортні засоби GPS-трекерами для відслідковування місцезнаходження автобусів та встановити систему для електронного квитка. Всі ці нововведення безумовно є маленькою надією на світлоукінці…
З перших днів роботи оновленої транспортної мережі на місто звалився шквал невдоволених роботою громадського транспорту. І це єсправедливо та заслужено. Люди в мороз залишаються на зупинках і з великим зусиллям потрапляють на роботу, в школу та садочок. Зокрема це стосується нового маршруту №25, по якому була зафіксована найбільша кількість скарг. А також скарги є й на інші маршрути, робота яких суттєво погіршилась після «транспортної реформи». Пройшло вже два тижні з…
Більше, ніж півроку роботи над транспортною мережею, півроку постійних розмов про неїта майже нічого в результаті. 23-го грудня 2016 року вже призначений конкурс на абсолютно всі маршрути міста Чернігова згідно запропонованої «нової» транспортної мережі. В останньому варіанті транспортної мережі, який розміщений на сайті міської ради, на жаль, більше зради, аніж перемоги. Зупинимось на цьому детальніше. П’ять задач, які стояли перед реформою громадського транспорту, провалились Головна ж ідея транспортної реформи, яка…
Хазяйнують «червоні директори», родичі депутатів і транспортних чиновників.   У Чернігові є 43 автобусних маршрутів, 95% яких обслуговують приватні перевізники. Ринок пасажирських перевезень поділили між собою 13 перевізників, яких з один -комунальний.    ДП «Пассервіс» ВАТ «Чернігівавтосервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс» Володимир Вакуленко Ці два підприємства різняться між собою тільки назвами і директорами. Спільним є те, що ними володіє сім’я Вакуленків і вони працюють по одній системі, користуються однаковими методами роботи.…
Майже кожного року з початком дачного сезону з’являються серйозні проблеми з перевезенням людей на окремих автобусних маршрутах.Історія з вирішенням цих питань почалася ще два місяці тому, коли до мене майже одночасно звернулися чернігівці за допомогою вирішити питання з незадовільною роботою двох дачних маршрутів №9 та №36. Ці два маршрути обслуговує один перевізник – ДП «Пассервіс». Результати є. По них детальніше в статті. Маршрут №9(Лікеро-горілчаний завод – Дачі (Жавинка)): реальний чи…
Актуальною проблемою системи громадського транспорту Чернігова є перенасиченість транспортної мережі міста транспортними засобами малої місткості. Намірами теперішньої влади є повне перевантаження маршрутної мережі в місті з метою забезпечення переважної частини міста (центр міста) транспортними засобами середньої та великої пасажиромісткості.    В зв’язку з цим ми проаналізували на прикладі діючого автобусного маршруту ефективність роботи автобусів малої та середньої пасажиромісткості як для пасажирів, мешканців міста, так і для перевізника. Порівняльний аналіз Проведемо аналіз  на…